Forum Airborne Special Forces Strona Główna Airborne Special Forces
Airborne Special Forces
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

8.05.2016 Zmierzch Karpathii - Rogoźnik Kamionka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Airborne Special Forces Strona Główna -> Zaproszenia/Combaty Śląsk
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robson
Żołnierz
Żołnierz



Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 632
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siewierz

PostWysłany: Czw 16:52, 21 Kwi 2016    Temat postu: 8.05.2016 Zmierzch Karpathii - Rogoźnik Kamionka

[link widoczny dla zalogowanych]


Zapraszam na strzelanie pod nazwą "Zmierzch Karpathii".
data 8 maja
miejsce: Kamionka
dojazd:
[link widoczny dla zalogowanych]!2d50.3647682

W grze wezmą udział 3 strony konfliktu, które pod żadnym pozorem nie mogą wchodzić w sojusze między sobą. Każdą stronę traktujemy jako śmiertelnego wroga.
1 Frakcja Wilk- 25 osób
2 Frakcja Jastrząb - 25 osób
3 Frakcja Wąż - 25 osób

Zadania: na terenie gry znajdą się punkty strategiczne: kopalnie, szyby naftowe, złoża diamentów, źródła wody itp celem gry jest przechwycenie i utrzymanie jak najdłużej jak największej ilości punktów. O zwycięstwie decyduje ilość zdobytych punktów. Zdobycie i utrzymanie punktów polega na odnalezieniu/ zdobyciu punktu oraz zapisaniu na przygotowanej kartce czasu wejścia na punkt wg wzoru:
Frakcja/nick/ godzina np Zieloni Archie 10.30
Przejęcie przez inną frakcję polega na tym samym.

UWAGA Proszę nie zabierać przyborów piśmiennych, kartek z zapiskami godzin przejęcia punktów oraz kartek z koordynatami Skarbca - można je spisać, zrobić zdjęcie ale nie zabierać ze sobą.

Zasady ogólne
1. Płatne 5 zł na cele organizacyjne
2. Rejestracja 8.00-8.30, 8.30 – odprawa i 9.00 wyjście w teren na spóźnialskich nie czekamy.
3. Pirotechnika tak – tylko i wyłącznie atestowana – pokazujemy przy rejestracji lub podczas odprawy
4. Limit amunicji – TAK tylko mid/low/real capy, tyle ile zdołamy unieść. Hicapy zostawiamy w domu. Doładowanie tylko w respie/bazie
5. Moc replik <460 auto; powyżej 460 semi - liczymy na uczciwość.
6. Wiek 16 + – Niepełnoletnich proszę podać przy zgłoszeniu, obowiązkowo zgoda rodziców, którą zostawiamy podczas rejestracji u organizatorów – po imprezie jest do zwrotu.
7. Minimum aby gra się odbyła 60 osób.
8. Zgłoszenia:
strona konfliktu, nick, ekipa, N (jeśli niepełnoletni),
9. Termin zgłoszeń – 3 maja

Zasady szczegółowe:
1. Full Kontakt z opcją poddaj się.
2. Respy: TAK po obu stronach resp główny 10 minut od dojścia do respa - prawdopodobnie po 1 na stronę. Mogą być oddalone od niektórych rejonów walk nawet o kilkaset metrów więc szanujcie swoje "growe" życie.
3. Medycy TAK, ilość – uzależniona od graczy. Nie więcej niż 3-4 na stronę
4. Karty ran
Każdy uczestnik losuje kartę trafienia przed grą i chowa ją w łatwo dostępnym miejscu. Karta jest zaplombowana i może zostać otwarta dopiero w momencie trafienia (niedopuszczalne jest sprawdzanie wcześniej treści karty). Treść karty decyduje o poziomie obrażeń oraz o miejscu zranienia (punkt fizycznego trafienia kulką nie ma znaczenia!).
5. Opatrywanie ran
Opatrzenie rany polega na założeniu opatrunku na zranioną część ciała. Do opatrunku musi zostać zużyty cały pakiet opatrunkowy (niedozwolone jest używanie odcinków bandaża). Opatrunek musi być założony poprawnie i pewnie, jeśli opatrunek spadnie lub zsunie się rana ponownie zaczyna krwawić i ranny powinien zachować się tak jak przy trafieniu (zgodnie z poprzednio wylosowaną kartą).

6. Zranienie
Każde trafienie w ciało lub elementy oporządzenia liczy się jako trafienie. Trafienie w broń eliminuje tą broń z walki. Używamy bocznej lub wracamy na respa
Trafienie jedną serią liczone jest jako jedno trafienie. W momencie trafienia należy upaść wyciągnąć czerwoną szmatę i odplombować kartę trafień.
Każde kolejne trafienie oznacza śmierć i zejścia na respa.
Dopuszczalne jest użycie hasła "poddaj się" w sytuacji gdy zaskoczymy przeciwnika z bardzo bliskiej odległości w sposób jednoznacznie uniemożliwiający mu obronę (jeśli ktoś się nie podda ryzykuje trafienie z bliskiej odległości) W takiej sytuacji deklaracja liczy się jako trafienie i "trafiony" losuje kartę lub delikwent może zostać wzięty do niewoli.
W przypadku kolejnego trafienia (jeśli już raz zostaliśmy opatrzeni) schodzimy na respa.

7 Jeńcy - rannego przeciwnika (lub w przypadku zastosowania reguły "poddaj się") można wziąć do niewoli zanim zostanie opatrzonych przez swoich. Rannego należy opatrzyć i odprowadzić do swojej bazy/respa oraz powiadomić Organizatora. Jeńca można odbić tylko w trakcie konwojowania do bazy. Jeniec sam nie może podejmować prób ucieczki. Jeńca można przesłuchać na zasadzie gry w „papier, kamień, nożyce” jest 10 prób. Przy każdym wygranym pojedynku jeniec musi odpowiadać zgodnie z prawdą.

8 Miny
W grze zostaną użyte miny dźwiękowe. Po aktywacji miny osoba, którą ją uruchomiła ginie na miejscu. Osoby znajdujące się w promieniu 2 m zostają ranne i postępują zgodnie z procedurą

9 wymagane wyposażenie
- replika ASG
- okulary/gogle
- bandaż osobisty min 4 m po zejściu na respa bandaż zwijamy i możemy wykorzystać w dalszej grze.
- zegarek
- czerwona szmata - najlepiej kamizelka odblaskowa
- magazynki tylko real/low/mid, repliki historyczne 1 hi cap, doładowanie w bazie/respie

Bezpieczeństwo:
ZAKAZ UŻYWANIA JAKIEJKOLWIEK BRONI BIAŁEJ. Osoba taka zostanie bezzwłocznie wyrzucona z gry a jej nick upubliczniony.

Jako koordynatorzy rozgrywki nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za osoby biorące udział w zabawie, a nasza rola jest tylko i wyłącznie organizacyjna. Każdy bierze odpowiedzialność za swoje czyny i krzywdę wyrządzoną innym.
Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjęcia zgłoszenia na manewry od konkretnych osób / ekip jeżeli uznamy, że ich obecność będzie niosła szkodę dla ogółu graczy lub szkodę dla rozgrywki.
Zastrzegamy sobie również prawo do wyrzucania osób bezpośrednio z rozgrywki, które nie będą stosować się do moich poleceń bądź nieprzestrzegać podstawowych zasad bezpieczeństwa, fairplay i airsoftu.
Jako koordynatorzy nie bierzemy odpowiedzialności za poniesione urazy lub uszczerbki na zdrowiu grających – apelujemy jednak o przestrzeganie wszelkich norm nie tylko bezpieczeństwa, ale także kulturalnego zachowania, poszanowania miejsca spotkania jak i osób postronnych mogących się pojawić podczas rozgrywki. Jeżeli na terenie rozgrywki pojawi się "cywil" bezzwłocznie należy powiadomić wszystkich poprzez PMR'ke, głośnym okrzykiem "wstrzymać ogień cywil".
Pamiętajcie - udział w takich zabawach jak AS jest związany z ryzykiem uszczerbku na zdrowiu, dlatego trzeba się liczyć z ryzykiem i odpowiednio je niwelować.
Zapisując się akceptujesz dla powyższe zasady.

UWAGA
W grze obowiązuje zakaz używania RAM oraz mancraftów/innych konwersji gazowych. Nie przekonają mnie teksty o tym, że ktoś strzela się wiele lat i jest odpowiedzialny. Ostatnie imprezy wydatnie pokazały że tak nie jest i nie ma dyskusji w tym temacie.


Ze względu na możliwość szybkiej edycji lista obecności dostępna jest pod tym adresem:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Robson dnia Czw 16:53, 21 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fred
Żołnierz
Żołnierz



Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec - Dańdówka

PostWysłany: Czw 16:59, 21 Kwi 2016    Temat postu:

Tak jak w drugim poście, zbanowane HP bo tak. Wystarczy założyć kłodke na reduktor, ale nie bo nie :v Odpadam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LUK
Honorowy



Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 4128
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mars

PostWysłany: Pią 6:47, 22 Kwi 2016    Temat postu:

i dobrze jebać HPków

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fred
Żołnierz
Żołnierz



Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec - Dańdówka

PostWysłany: Pią 11:11, 22 Kwi 2016    Temat postu:

LUK napisał:
i dobrze jebać HPków

W takim razie Zygiego i Orła też to dotyczy, tak jest, jebać ich!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robson
Żołnierz
Żołnierz



Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 632
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siewierz

PostWysłany: Pią 12:08, 22 Kwi 2016    Temat postu:

no to mamy problem.. każdy przerobił główną replikę na HP a na śląsku nikt nie chce hp.. Fred - racja HP w porównaniu z aeg nawet często jest dużo słabszy.. kwestia mało ufnych ludzi...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LUK
Honorowy



Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 4128
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mars

PostWysłany: Pią 12:23, 22 Kwi 2016    Temat postu:

i dodatkowo jebać chrzanów !!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fred
Żołnierz
Żołnierz



Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec - Dańdówka

PostWysłany: Pią 12:33, 22 Kwi 2016    Temat postu:

Chrzanow sie zgadzam xD! Jebać Chrzanów! xD Dużo w tym zawdzięczać u nas można Mancraftowi właśnie, dobry system, ale jednak zdecydowana większość ludzi kręciła FPS do chorych wartości, stąd strach przed HP. A można było ustawić normalne FPS i cieszyć się brakiem syfonów w snajpie HP, ale nie, po co... FPS!. Byłem w UK jedynym użytkownikiem HP na nowym polu ASG, były obawy i opory, po 2 tygodniach ponad 50% ludzi sie zaopatrzyła w HP, przekonali się szybko. Tylko organizatorzy tam faktycznie mnie co chwila chronowali mimo zaplombowania reduktora. Glupota ludzi powoduje banowanie innych systemów niż AEG, zrobie kałacha by "szczelau" to będzie ok Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fred dnia Pią 12:35, 22 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LUK
Honorowy



Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 4128
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mars

PostWysłany: Czw 6:48, 28 Kwi 2016    Temat postu:

Odpadam - w tym terminie jest jakaś impreza bo zlotem to będzie chyba trudno nazwać w sosnowcu w sielcu będe chciał się tam wybrać z autem, nie wiem jak Bociuś czy wystartuje maszynę to mozę też

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Airborne Special Forces Strona Główna -> Zaproszenia/Combaty Śląsk Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin