Forum Airborne Special Forces Strona Główna Airborne Special Forces
Airborne Special Forces
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

27.09.2014 Wieczór Kasiarzy II

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Airborne Special Forces Strona Główna -> Zaproszenia/Combaty Śląsk
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bocian
Dowódca
Dowódca



Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 1770
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią 10:05, 12 Wrz 2014    Temat postu: 27.09.2014 Wieczór Kasiarzy II

Forum WMASG :
[link widoczny dla zalogowanych]


Zapraszam na drugą edycje manewrów ,,Wieczór Kasiarzy'', manewry będę miały taki sam charakter jak poprzednia edycja, tu szczegóły pierwszej edycji:
[link widoczny dla zalogowanych]
Mechanika i zasady jak w poprzedniej edycji , jednak gwarantuje, że rozmieszczenie punktów na które należy wykonać skok będą inne, a w każdym punkcie będę czekać inne niż poprzednio ,,niespodzianki….''


1.Dane podstawowe
Data i miejsce: 27.09.2014; PKP Muchowiec.
Odprawa i wymarsz poszczególnych drużyn; 12.00. (nie czekamy na spóźnialskich).
Koniec rozgrywki w terenie; 23.00.
Koszt; 10zł płatne na miejscu. (opłata przeznaczona na zakup rekwizytów i materiałów na organizacje manewrów)
Limit wieku; bezwzględnie, ukończone 18lat.

2. Forma zgłoszenia.
Zgłoszenia drużyn o liczebności: od 4 do 6 osób.
Zgłoszenia poprzez wpis tu na forum, decyduje kolejność zgłoszeń.
Dla ekip znanych w śląskim środowisku AS wystarczający wpis ’’ekipa: xxx, drużyn: n’’
Dla osób niezrzeszonych wpis zawierający ksywy uczestników z wyszczególnieniem dowódcy jako pierwszego.
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy uczestnictwa bez podania przyczyny.
Maksymalna ilość uczestników; 6 drużyn.
Minimalna ilość uczestników; 4 drużyny.
Termin do zgłaszania do 24.09.2014. (22.59).

3. Wyposażenie.
Każdy uczestnik musi posiadać:
1. Okulary ochronę.
2. Czerwoną szmatę oraz emiter przerywanego czerwonego światła: np. lampka rowerowa.
3. Sprawną replikę ASG.
4. Kompas.
5. Notes i ołówek/długopis.
6. Zegarek.
Zalecamy:
1.Ochraniacze na kolana, łokcie, rękawiczki, osłonę twarzy.
Każda drużyna:
1. Telefon komórkowy mogący obsługiwać kartę SIM sieci Play
2. Środki łączność w obrębie drużyny: dowolne poza GMS.
Nie jest narzucone oznakowanie poszczególnych drużyn, jednak jeśli dana drużyna uzna że będzie im to pomocne, może oznaczyć się.

4. Limity dotyczące użycia replik.
Limit prędkości wylotowej dla AEG; 520fps, dla replik broni wyborowych tylko ogień pojedynczy.
Limit amunicji:
(Ilość naboi w rzeczywistym magazynku )* 2 + ilość kulek niemożliwych do wystrzelania ze względów konstrukcyjnych, magazynka i repliki.
Całkowitą ilość amunicji gracza to suma kulek we wszystkich, które posiada przy sobie magazynkach załadowanych w powyższy sposób.
Dopuszczone jest przekazywanie amunicji, magazynków pomiędzy graczami w obrębie drużyny z zachowaniem zgodności, kompatybilności amunicji w rzeczywistej broni.

5. Mechanika działań.
Działania; na starcie zostanie jasno określone zadanie i drużyny posiadają dowolność sposobu realizacji zadania z jednoczesną presją innych drużyn poprzez całe manewry a przeciwnicy mogą wykorzystać każdą chwile rozluźniania, wszystkie drużyny są wrogie wobec siebie – zakaz współpracy i zawierania sojuszy pomiędzy drużynami.

W terenie zostanie rozmieszczone kilkanaście punktów z kodami, punkty zostaną oznaczone na mapach przekazanych drużynom, celem drużyn jest odnalezienie i odnotowanie jak największej ilości kodów (kod napisany na kartce A4 zlokalizowany w oznaczonym punkcie), kolejność skoków na punkty jest dowolna decyduje drużyna.
Wszystkie punkty i kartki z kodami drużyna pozostawia w stanie i miejscu w jakim je odszukała!

Ponadto każda z drużyn będzie posiadała swój własny kod jeden niezmienny dla danej drużyny, przez całe manewry), każdy z trafionych pozostawia kartkę A5 (dostarczona przez organizatora) z kodem własnej drużyny (nie zdradza kodów do tej pory zebranych), karta może być zabrana również przez żywego kolegę z drużyny trafionego.

6.Respy i trafienia.
Liczy się każde trafienie po trafienia trup wyciąga czerwoną szmatę (włącza czerwone przerywane światło), pozostawia kartkę z kodem drużyny i oddala się poza strefę bezpośredniej wymiany ognia dalej podąża za drużyną z bronią przewieszona przez plecy podczas kontaktu z nplem wyciąga czerwoną szmatę, ( włącza czerwone przerywane światło). Punkty respu zostaną rozlosowane na odprawie dla każdej drużyny, drużyna sama decyduje kiedy udaje się na resp wiąże się to z wyłączeniem z rozgrywki na 45min oczekiwania w punkcie respu po tym czasie może wrócić w pełnym składzie do gry, ilość takich respów jest nie ograniczona, jednak 45min i czas dojścia spowoduje ze w przeciągu całych manewrów drużyna co najwyżej będzie mogła skorzystać 3 razy z nich.

7. Uwagi.
Rozgrywka w dwóch etapach, pierwszy w części leśnej drugi w terenie z budynkami, przejście pomiędzy etapami będzie miało charakter płyny bez możliwości uzupełnienia wyposażenia itd., szczegóły przejścia na odprawie.

UWAGA: Do budynku wchodzisz z własnej woli – nie chcesz dostać z bliska, pozostań na zewnątrz. A jeśli zdecydowałeś się na CQB – ubierz maskę, rękawice, włóż stopery i nie miej do nikogo pretensji w razie urazu lub kontuzji.
Jeśli wystąpi awaria, czy okoliczności wymuszą rezygnację z rozgrywki uczestnik udający się na parking musi poinformować o tym organizatorów.

Byliśmy na pierwszej edycji i było bardzo fajnie (kilka drużyn walczących między sobą o zdobycie punktów) :
http://www.asfsosnowiec.fora.pl/zaproszenia-combaty-slask,29/26-10-2013r-pkp-muchowiec-wieczor-kasiarzy,2897.html

Ktoś by się pisał ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bocian dnia Pią 10:05, 12 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LUK
Honorowy



Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 4128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mars

PostWysłany: Pon 7:09, 15 Wrz 2014    Temat postu:

Wstępnie bym się pisał nie wiem czy w tym czasie GS nie działa

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez LUK dnia Pon 7:11, 15 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Relegio
Żołnierz
Żołnierz



Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Czw 22:58, 25 Wrz 2014    Temat postu:

I co pany jedzie ktoś ?? ja bym pojechał ale tylko do godziny 20:00 bo niestety mam nocki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LUK
Honorowy



Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 4128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mars

PostWysłany: Pią 13:58, 26 Wrz 2014    Temat postu:

heheh pewnie już zapisy zamknięte

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Airborne Special Forces Strona Główna -> Zaproszenia/Combaty Śląsk Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin