Forum Airborne Special Forces Strona Główna Airborne Special Forces
Airborne Special Forces
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wzmocnienie repliki do 420fps

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Airborne Special Forces Strona Główna -> Dział Porad
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polo
Żołnierz
Żołnierz



Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1457
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Nie 19:36, 05 Wrz 2010    Temat postu: Wzmocnienie repliki do 420fps

Witam

G&P gerbox V.2

chcę zastosować sprężynę [link widoczny dla zalogowanych]

Czy to wystarczy czy lepiej jeszcze coś wymienić


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LUK
Honorowy



Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 4128
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mars

PostWysłany: Nie 21:30, 05 Wrz 2010    Temat postu:

no mnie od razu wymienili głowice tłoka bo powiedzieli że to jest słabsza część przy tuningu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bocian
Dowódca
Dowódca



Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 1770
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Nie 21:33, 05 Wrz 2010    Temat postu:

hmmm 420 FPS to z tego co kojarzę da się osiągnąć nawet na M120 a w ekstremalnych przypadkach nawet na 110.

podstawa to dobre uszczelnienie układu.
pierwsza rzecz to zainwestował bym w preclufe bo nawet 1000 FPS to nic jak będziesz miał słabą lufę. Ty akurat walisz na auto więc systema powinna wystarczyć, przy singlu polecam KM Head'a albo Prometheusa.

później druga najważniejsza rzecz to komora - najbardziej jest polecana King Armsa - sam mam we wszystkich moich elektrykach tą komorę i jest naprawdę świetna.

trzecia rzecz to gumka - najlepsza to z tego co się orientuję to nadal czarna systema.

później uszczelnienie głowicy tłoka, uszczelnienie dyszy od strony cylindra.

dobry docisk komory do gearboxa - najlepiej wsdzić na lufę wew. sprężynę z silnika LONG. ja mam tak w SPR'ce i żeby złożyć replikę muszę się ostro nasiłować ale po 1 komora naprawdę ściśle dolega do czoła GB a po 2 zmniejsza to siły jakie działają na czoło GB bo energia z udeżenia przekazywana jest przez czoło GB na komorę i z niej na przód body co drastycznie wydłuża czas życia GB.

jeśli chcesz coś wymienić to na pierwszy strzał oprócz sprężyny idzie tłok oraz jego głowica. jednak nie wiem czy nie lepszym rozwiązaniem było by zainwestowanie w Bore Up Systemy ( czyli cylinder o powiększonej średnicy wewnętrznej oraz odpowiedni większa głowica tłoka oraz dysza ) - nie wpływa to w negatywny sposób na żywotność GB a zwiększa liczbę FPS oraz ich stabilność co ma wpływ na to że każda następna kulka leci w to samo miejsce.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zygi
Dowódca
Dowódca



Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Śro 9:27, 08 Wrz 2010    Temat postu:

ASGshop bodajze mial w swojej ofercie tuning do 420fps za jakies 120zl i w tym wlasnie wchodzila sprezyna i tlok. Z tego co wiem to reszta przy m120 spokojnie wytrzymuje, choc ja i tak wolalbym sobie zrobic tuning pod m150 i wsadzic sprezyne m120.

Reszta tak jak bociek nawija, komora jak dla mnie podstawa wraz z gumka, pozniej lufa.
Komora jakies 120zl, precka ok 180zl, gumka 30zl + 120zl tuning = 450zl
W takim przedziale powinienes sie zmiescic i miec cacy juz wszystko zrobione Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lubi
Przyjaciel ASF
Przyjaciel ASF



Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon 14:24, 25 Paź 2010    Temat postu:

Nie chciałem zakładać nowego tematu bo historia podobna , ale GB [Cyma v.3] stock (ostatnia seria CM.031 znana też jako AK74). Tu pada moje pierwsze pytanie...

1) Jaka w nim może być zastosowana sprężyna główna?, wnioskując z mocy w przedziale 370-380 fps to jakieś M100 ? . Czy to słuszny wniosek ?.
2) Jak myślicie czy szkielet i reszta wytrzyma upgrade na M110 max M120 bo więcej bym nie chciał wkładać? (zębatki to XYT stalowe, na forach piszą ze pociągną i M140 ale myślę że M120 to rozsądna granica).
Zdaje sobie sprawe że przy tym typie upgreadu powinno sie tez wymienić: tłok, głowice tłoka, głowice cylindra. Pytanie jednak padło wcześniej czy wytrzyma to stock ?

edit. Zapomniałem, do tego dodał bym łożyska kulowe 6mm


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lubi dnia Pon 14:28, 25 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zygi
Dowódca
Dowódca



Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon 15:02, 25 Paź 2010    Temat postu:

1) sprezyna najprawodopodobniej M115 - M120 bo 380fps miala moja M4 S-System i tam byl spring M120...
2) Nie jestem przekonany do konca ale wiem, ze w przypadku M120 i na gearboxie G&P na chrono wskakuje 420fps , lecz co do cymy to bym polemizowal
Ja bym ci nie radzil nic tuningowac tej cymy bo w chinolach jest tak, ze jak sa raz zlozone to sie trzymaja dlugo, jak zaczniesz cos w nim grzebac to zaraz zaczna sie problemy... I nie zawsze te czesci sa na tyle precyzyjnie zrobione , aby kazda nowa markowa czesc tuningu pasowala. Juz wiele razy sie spotkalem z taka gadka u serwisantow...

Jesli juz bys chcial to mysle ze daloby rade na tych zebatkach, ale musisz pomyslec o wytrzymalszym tloku bo przy M120 ten co jest nie sadze aby dlugo wytrzymal


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lubi
Przyjaciel ASF
Przyjaciel ASF



Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon 16:00, 25 Paź 2010    Temat postu:

Czyli narazie pozostaje precka + gumka , a odnośnie komory hop-up ktoś kiedyś gdzieś spotkał się z komorą do serii AK , coś jak do eMki uszczelniona KingArms-a ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zygi
Dowódca
Dowódca



Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon 21:52, 25 Paź 2010    Temat postu:

cos mi sie o uszy obilo ale nie wiem jaka to byla firma... prowin ? nie mam pojecia. Bodajze bylo to na specshopie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Airborne Special Forces Strona Główna -> Dział Porad Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin