Forum Airborne Special Forces Strona Główna Airborne Special Forces
Airborne Special Forces
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ostatni Bastion: Decydujące starcie 11.09.2016
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Airborne Special Forces Strona Główna -> Combaty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fred
Żołnierz
Żołnierz



Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec - Dańdówka

PostWysłany: Nie 11:06, 28 Sie 2016    Temat postu: Ostatni Bastion: Decydujące starcie 11.09.2016

Przeklejam cały temat i link do wydarzenia na FB, z Orłem już się wpisaliśmy do FWN, braliśmy udział w 1 części fabularnej tego. Limit FPS 450 z takich podstawowych info.

[link widoczny dla zalogowanych]

Na miejscu zjawi się sklep firmy ASG Project zatem przy odprawie będziecie mogli zakupić podstawowe produkty z oferty [link widoczny dla zalogowanych]
Nie jesteśmy w stanie zabrać wszystkiego zatem prosimy o składanie zamówień w osobnym wątku poniżej.
------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------

Rok 2016. Balaton - małe państewko we wschodniej Europie stało się areną zaciekłych walk między Frontem Wyzwolenia Narodowego a Rojalistami….FWN korzystając z anarchii w kraju, wszedł w posiadanie kilku raportów i dokumentów twierdzących, iż na terenie kraju rozlokowane zostały materiały mogące posłużyć do stworzenia broni masowego rażenia.
Tak było…..

FWN zdobyło przewagę oraz przejęło cały teren Balatonu a Rojaliści uciekając w popłochu zajęli ostatni bastion Fort Train, na którym rozlokowali swoje posterunki czekając na odpowiedni moment do kontrataku. Misja NATO okazała się wielka porażką a ich obecność na terenie Balatonu była już niepożądana.

Wywiad doniósł że Rojaliści odkryli coś co pozwoliło im na pozyskanie znacznych środków finansowych w bardzo krótkim czasie. 1 września na terenie Sosiny doszło do spotkania dowódcy Rojalistów z Dowódca Czarnej Kompanii. Celem spotkania było pozyskanie jak największej ilości najemników, co pozwoliło by Rojalistom na odwet i zwycięstwo nad FWN. Szpieg FWN działający w szeregach Rojalistów przekazał nam informacje o dogadaniu się pomiędzy dwoma ugrupowaniami oraz o transporcie wsparcia dla Rojalistów. 11 września około godziny 1400 na teren Fortu Train ma wjechać pociąg z najemnikami. Jeśli do tego dojdzie Rojaliści zdobędą ogromną przewagę nad Frontem Wyzwolenia Narodowego i ich odwet będzie możliwy.

Zasady ogólne
1. Płatne 10 zł na cele organizacyjne - pozostała kwota zasili konto Stowarzyszenia Paramilitarnego PANCERNIK
2. Rejestracja do 0900, o 0900 odprawa i wyjście w teren na spóźnialskich nie czekamy. (możliwa obsówa max do 30 min)
3. Pirotechnika tak – tylko i wyłącznie dymy atestowane – FP3 do detonacji linii kolejowej dostarczy organizator.
4. Limit amunicji – TAK tylko mid/low/real capy, tyle ile zdołamy unieść. Hicapy zostawiamy w domu.
5. Moc replik max 450 FPS na kulkach 0,2g. Lub 1,9J na własnych kulkach. Będzie osoba odpowiedzialna za chronowanie.
6. Wiek 16+ – Niepełnoletnich proszę podać przy zgłoszeniu, obowiązkowo zgoda rodziców, którą zostawiamy podczas rejestracji u organizatorów – po imprezie jest do zwrotu. Wzór do pobrania pod linkiem ……………………(będzie podane)
7. Minimum aby gra się odbyła 50 osób. Dopuszczalne maksimum 60.
8. Zgłoszenia: strona konfliktu, nick, ekipa, N (jeśli niepełnoletni),
9. Termin zgłoszeń – do 02.09.2016
10. W przypadku zapisów wiekszej ilości graczy każdy ponad stan wrzucany jest do grupy rezerwowej - na podmiankę za tych co wypadną z gry
11. Każdy kto wpisze się na listę a nie pojawi się na miejscu lub nie zgłosi swojej obecności przynajmniej 48 godzin przed imprezą trafi na czarną listę i dostanie BANA na nasze imprezy - szanujemy swoją pracę i tego samego wymagamy od graczy Smile Także tego miejcie się na baczności bo MAŁY brat czuwa Wink

Zasady szczegółowe:
1. Full Kontakt z opcją poddaj się.
2. Respy: TAK po obu stronach resp. główny co 20 minut zegarowych od pełnej godziny (1020,1040,1100 itd.). Rojaliści mają możliwość dwukrotnego wezwania wsparcia, wtedy wszyscy obecni na respie wchodzą do gry.
3. Medycy TAK, ilość – uzależniona od graczy. Nie więcej niż 3-4 na stronę
4. Opatrywanie ran odbywa się wyłącznie przez medyka, każdy medyk dostanie bandaże, każdy gracz ma obowiązek posiadać przynajmniej jeden bandaż. Opatrywanie rany polega na dokładnym owinięciu miejsca trafienia (należy zużyć cały bandaż) - Gracz podaje miejsce w które dostał.
5. Każde trafienie w ciało lub elementy oporządzenia liczy się jako trafienie. Dopuszczalne jest użycie hasła "poddaj się" w sytuacji gdy zaskoczymy przeciwnika z bardzo bliskiej odległości w sposób jednoznacznie uniemożliwiający mu obronę (jeśli ktoś się nie podda ryzykuje trafienie z bliskiej odległości). Trafienie w broń eliminuje tą broń z walki. Używamy bocznej lub wzywamy medyka. W momencie trafienia należy upaść wyciągnąć czerwoną szmatę i wezwać medyka. W przypadku kolejnego trafienia (jeśli już raz zostaliśmy opatrzeni) schodzimy na respa. Trafiony medyk jest wyłączony z gry na 5 min, w tym czasie ma możliwość opatrzenia swoich ran. Po 5 minutach wraca do gry, po kolejnym trafieniu wędruje na respa.
6. Jeńcy
Do niewoli można wziąć tylko dowódcę Rojalistów i przedstawiciela dowódctwa Czarnej Kompanii. Podczas brania w niewolę jeśli któryś z celów zostanie postrzelony uznaje się go za rannego, oddział ma 10 minut na przetransportowanie delikwenta do swojej bazy oraz na jego przesłuchanie. Jeńca należy przeszukać. Jeniec może próbować uciec przy dowolnej sposobności.
Przesłuchanie: gramy w kamień, nożyce, papier
można zagrać trzy razy
Pierwsza gra - jedna próba - gdzie mają zlokalizowaną główną bazę +30pkt
Druga gra - dwie próby (remis traktujemy jako wygraną Rojalistów) co pozwoliło na pozyskanie funduszy w tak szybkim czasie +20pkt i dodatkowa misja punktowana +50pkt (wysadzenie odpowiedniego miejsca)
Trzecia gra - trzy próby - kim jest - dowiadujecie się kogo pojmaliście i ile pkt zyskaliście.
7. Wymagane wyposażenie
- replika ASG
- okulary/gogle
- bandaż osobisty min 4 m po zejściu na respa bandaż zwijamy i możemy wykorzystać w dalszej grze.
- zegarek
- czerwona szmata lub kamizelka odblaskowa
- magazynki tylko real/low/mid, repliki historyczne 1 hi cap

Zadania Rojalistów: Dowódca (org) SEPLEN
- obrona Fortu Train (stworzenie i zamaskowanie bazy/punktu medycznego) + stworzenie punktu respa w odległości około 20m od głównej bazy (w zasięgu wzroku dowódcy)
- ochrona trakcji kolejowej przed wysadzeniem
- odbudowa zniszczonych trakcji kolejowych
Kolejne zadania do wglądu dla dowódcy strony


Zadania Frakcji Wyzwolenia Narodowego: Dowódca (org. DZIABAR
- stworzenie posterunku który będzie punktem medycznym (posterunek będzie brał udział w grze, więcej szczegółów poda dowódca)
- niszczenie trakcji kolejowej (szczegóły poda dowódca na odprawie strony)
- zlokalizowanie checkpointów
Kolejne zadania tylko i wyłącznie do wglądu dowódcy strony.

Bezpieczeństwo:
ZAKAZ UŻYWANIA JAKIEJKOLWIEK BRONI BIAŁEJ. Osoba taka zostanie bezzwłocznie wyrzucona z gry a jej nick upubliczniony.

Jako koordynatorzy rozgrywki nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za osoby biorące udział w zabawie, a nasza rola jest tylko i wyłącznie organizacyjna. Każdy bierze odpowiedzialność za swoje czyny i krzywdę wyrządzoną innym.
Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjęcia zgłoszenia na manewry od konkretnych osób / ekip jeżeli uznamy, że ich obecność będzie niosła szkodę dla ogółu graczy lub szkodę dla rozgrywki.
Zastrzegamy sobie również prawo do wyrzucania osób bezpośrednio z rozgrywki, które nie będą stosować się do moich poleceń bądź nie przestrzegać podstawowych zasad bezpieczeństwa, fairplay i airsoftu.
Jako koordynatorzy nie bierzemy odpowiedzialności za poniesione urazy lub uszczerbki na zdrowiu grających – apelujemy jednak o przestrzeganie wszelkich norm nie tylko bezpieczeństwa, ale także kulturalnego zachowania, poszanowania miejsca spotkania jak i osób postronnych mogących się pojawić podczas rozgrywki. Jeżeli na terenie rozgrywki pojawi się "cywil" bezzwłocznie należy powiadomić wszystkich poprzez PMR'ke, głośnym okrzykiem "wstrzymać ogień cywil".
Pamiętajcie - udział w takich zabawach jak AS jest związany z ryzykiem uszczerbku na zdrowiu, dlatego trzeba się liczyć z ryzykiem i odpowiednio je niwelować.
Zapisując się akceptujesz powyższe zasady.

Podczas trwania całej rozgrywki obowiązuje całkowity zakaz ściągania ochrony oczu. Osoby nie przestrzegające zakazu moga zostac wydalone z rozgrywki.

UWAGA
W grze obowiązuje zakaz używania mancraftów.
Konwersje HP dopuszczamy do rozgrywki ich chronowaniem i plombowaniem zajmie się Spajda oraz Rogaś (każdy będzie mógł to zobaczyć i skontrolować). Dodatkowo gracze HP zostaną przydzieleni po równo do obu frakcji.

________________________________________________

LISTA GRACZY:
[link widoczny dla zalogowanych]

Obowiązują zapisy: strona konfliktu, nick, ekipa, N (jeśli niepełnoletni), HP (jeśli posiadasz replikę HP)

________________________________________________

Prosimy o zapisywanie sie ludzi konkretnych, gramy od początku do końca, zabieramy zapasowe baterie jeśli istnieje ryzyko rozładowania, zabieramy zapasowe repliki jeśli istnieje ryzyko awarii podstawowej.
Pamiętajcie przestrzelcie dobrze replikę przed manewrami żeby nie było sytuacji że przyjedziecie a już po 3 strzałach replika klęknie.

Po manewrach bedzie tworzona czarna lista a trafią na nią ludzie, którzy się zapiszą a nie przyjadą lub nie dadzą znać o swojej nieobecności przynajmniej 24h przed rozgrywką.

------------------------------------------------------------------------------------
DODATKOWE INFO !!!!!

Wszelkie spiny rozwiązujemy między sobą na miejscu. Jeżeli zaistnieje potrzeba przetłumaczenia komuś czegoś wyciągamy czerwoną szmatę wędrujemy do delikwenta rozmawiamy po czym wracamy do gry z wcześniej opuszczonego miejsca.

Pamiętajmy jednak że podczas prowadzenia walk w lesie każda trawka, gałązka, krzak itp jest w stanie zmienic tor lotu kulki lub ja zatrzymać (na odpowiednim dystansie). Jeśli myślisz że z 30m zdjąłeś gościa znajdującego się za krzakami to mogło tak byc ale równie dobrze kulka w ogóle mogła do niego nie dolecieć.

APELUJEMY do wszystkich zapisujących sie graczy o uczciwa grę w końcu to po to zbieramy sie na manewrach. Jesli każdy zacznie oszukiwać to takie spotkania przesaną mieć jakikolwiek sens.
-------------------------------------------------------------------------------------


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fred dnia Nie 11:31, 28 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fred
Żołnierz
Żołnierz



Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec - Dańdówka

PostWysłany: Nie 11:07, 28 Sie 2016    Temat postu:

1. Fred
2. Orzeł

Mam kilka zbędnych midów, które mogę użyczyć. Te Luk co miałeś ostatnio.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cebul
Żołnierz
Żołnierz



Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Nie 19:28, 28 Sie 2016    Temat postu:

50% gotowości , bede wiedzial blizej wrzesnia co i jak Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zygi
Dowódca
Dowódca



Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Nie 19:52, 28 Sie 2016    Temat postu:

1. Fred
2. Orzeł
3. Zygi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fred
Żołnierz
Żołnierz



Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec - Dańdówka

PostWysłany: Nie 20:54, 28 Sie 2016    Temat postu:

Cebul, wpisać się masz w wydarzeniu do listy obecności. Po wpisaniu się do listy obecność obowiązkowa, w innym wypadku lądujesz na czarnej liscie u nich. Pamiętaj o limicie FPS w tej swojej SR'ce(chyba, ze pożyczysz szturmiaka) Smile powyzej 450fps tylko karabinki czterotaktowe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robson
Żołnierz
Żołnierz



Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 632
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siewierz

PostWysłany: Pon 11:17, 29 Sie 2016    Temat postu:

ja odpadam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bocian
Dowódca
Dowódca



Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 1770
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią 14:12, 02 Wrz 2016    Temat postu:

Mocno się zastanowię jeśli będę miał czas (raczej tak) i zdążę naprawić replikę.

Do kiedy trzeba się zapisać czy nie jest to podane ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fred
Żołnierz
Żołnierz



Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec - Dańdówka

PostWysłany: Pią 18:23, 02 Wrz 2016    Temat postu:

Terminu do zamknięcia listy nie ma, mogę Cie wpisać na listę tak jak Lucasa i Śmigłego, w razie jak byś rezygnował pisz do mnie sms czy na fb żebym zdążył Cie wypisać Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bocian
Dowódca
Dowódca



Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 1770
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sob 9:53, 03 Wrz 2016    Temat postu:

ok to wpisz Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LUK
Honorowy



Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 4128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mars

PostWysłany: Pon 6:45, 05 Wrz 2016    Temat postu:

To mnie też wpisz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fred
Żołnierz
Żołnierz



Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec - Dańdówka

PostWysłany: Pon 17:21, 05 Wrz 2016    Temat postu:

Ok Luk i Bociek, zapisałem Was Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Relegio
Żołnierz
Żołnierz



Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Czw 16:26, 08 Wrz 2016    Temat postu:

Fred Wpisz mnie..... tylko nie mam transportu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fred
Żołnierz
Żołnierz



Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec - Dańdówka

PostWysłany: Pią 10:08, 09 Wrz 2016    Temat postu:

Relegio, dopisałem Cie też.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fred
Żołnierz
Żołnierz



Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec - Dańdówka

PostWysłany: Pią 17:33, 09 Wrz 2016    Temat postu:

Pany przypominam o obowiązku używania real/low/mid capów, co by nikt nie wywalił z grzechotką w niedzielę Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
smigly
Przyjaciel ASF
Przyjaciel ASF



Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:34, 09 Wrz 2016    Temat postu:

Będzie zbiórka czy jedziemy prosto do Jaworzna? LUK podjechać pod Ciebie?

Nie ma wagonów. Ernest pisał na FB.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez smigly dnia Pią 19:36, 09 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Airborne Special Forces Strona Główna -> Combaty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin